Поширені питання і відповіді на них
Покупон – це маркетплейс послуг зі знижками №1 в Україні. Вже понад 10 років (з 2010 року) ми щодня продовжуємо радувати своїх покупців новими знижками до 90% на послуги в категоріях їжі, краси, здоров'я, навчання, розваг, туризму, побутового обслуговування і затишку, хобі та багато чого іншого.
- Реєстрація. Вкажіть у відповідних полях свій імейл і місто, в якому збираєтеся користуватися знижками.
- Здійсніть покупку. Після авторизації на сайті виберіть бажану акцію, натисніть «купити» і оплатіть будь-яким зручним для вас способом з доступного переліку. Після зарахування оплати купон або сертифікат відобразиться в розділі «Мої знижки» на сайті Покупон і в додатку, а також прийде на ваш email, вказаний при реєстрації.
- Покажіть партнеру знижку в електронному вигляді зі свого смартфона.
- Отримуйте задоволення від послуги або товару зі знижкою.
Швидше за все, у вас обмежений ліміт по оплатах в Інтернеті. Зв'яжіться з оператором вашого банку, або зайдіть в Особистий кабінет системи інтернет банкінгу – Налаштування управління картою і самостійно змініть ліміт оплати в Інтернеті.
Оплата грошима з Особистого рахунку доступна і відображається в способах оплати тільки, якщо на балансі достатньо коштів – не менше вартості покупки.
Роздруковувати купон або сертифікат не потрібно! Досить пред'явити документ в електронному вигляді в місці отримання послуги.
Скористатися знижкою можна протягом терміну її дії. Точний період зазначений на вашому сертифікаті або купоні, що зберігається в особистому кабінеті і відправлений на ваш email після покупки.
Акції, які ви бачите в каталозі на сайті і мобільному додатку «Покупон», з активною кнопкою «Купити» – актуальні і ними можна скористатися. Якщо акція завершена, ви побачите відповідне сповіщення: «На жаль, акція закінчилася» і її не можна буде купити. Неактивні акції зберігаються в розділі «Завершені акції».
Ви можете відмовитися від послуги по акції і оформити повернення через службу підтримки. Але зверніть увагу! – можна повернути невикористаний і неактивований Сертифікат, але не Купон, який є інформаційною послугою. Детальніше про умови повернення дивіться в розділі «Допомога клієнтам».
Обов'язково розкажіть нам про проблему, це дозволить зробити наш сервіс ще краще.
Скористайтеся формою для відправки повідомлень на сайті «Зв'язатися з нами» або напишіть на ask@pokupon.ua.
Email потрібен для інформування про статус ваших замовлень і платежів і для відправки електронного сертифіката або купона після оплати.
Також ви можете отримувати нові і цікаві для вас пропозиції і в числі перших отримувати вигоду від знижок на популярні послуги. Налаштування розсилки завжди можна змінити в Особистому кабінеті: призупинити або змінити частоту.
Вся інформація про співпрацю зібрана в розділі «Партнерам».