О компании Euphoria (Юфориа)
Вопросы
Чтобы оставлять отзывы на акцию, вам нужно авторизоваться или зарегестрироваться
Работа мастеров и адменистратора салона заслуживает прохвалы, особенно учитывая то что работают они фактически в неотапливаемом помещении!!!! На улице -10 (на секундочку). Вопрос, стричься или уходить так с полудоделаной прической?! Напольный обогреватель до высоты головы недогревает!!!! Я конечно понимаю, что в "країні криза", тогда предупрежайть нужно, что в салоне екстремальные условия стрижки.
Тут нижче вже писали про наслідки – сподіваюсь, все вже минулось. Бо у моєї приятельки припухлістю та почервонінням не обмежилось. Після манікюру у цієї Катерини в неї стався панарицій – з усіма принадами – чистками у хірурга, антибіотиками. Це було десь рік тому, і приятелька давно вже поїхала з Києва та живе в Ризі. Прикро, що вона не схотіла тоді дати розголос цій історії, може б інші не постраждали. Бо схоже, що ані манікюрша ця не змінила методів і ставлення до роботи, ані в салоні не стали суворіше вимагати від своїх працівників дотримання санітарних норм. Хоча, чесно сказати, я б не сідала до «майстрині», якій власні пазурі не дозволяють вдягти гумові рукавички.
Наталья Давиденка
10.02.18 15:13 Катя у нас не работает . И попросили бы не устраивать войны на нашей странице , а семейные проблемы решайте в кругу семьи
Виктория Белецкая
10.02.18 15:48 Не реагируй на тщательно подобранные слова в фейковом отзыве от фейковой страницы! Заказняк — это любой увидит.
Хороший Катя специалист, где бы она не работала. И салон Эйфория тоже отличный, весь район это знает :)
Темная Чухонскаядевушка
11.02.18 15:03 у мене в сім"ї манікюрш немає - до чого тут моя родина? а якшо ви, пані Наталю, маєте стосунок до цього салону, то можу надати безкоштовну консультацію: інформацію на сайті треба підтримувати в актуальному стані. бо виходить, що або ви зараз вводите в оману клієнтів і відвідувачів сторінки, або на сайті салону інформація застаріла, бо за ним ніхто не слідкує, що теж не свідчить про повагу до клієнтів. оце, ось, наприклад, хто - http://euphoria.com.ua/masters/katerina ? то ця особа працює чи не працює в салоні? а щодо ваших вказівок - що робити чи не робити на "вашій" сторінці, то у вас дуже хибні уявлення про те, що є вашою власністю, а що - публічним простором. не до смаку негативні відгуки - вживайте заходів, щоб не було для них підстав, а затиканням рота людям пошани до себе не здобудете.
Виктория Белецкая
11.02.18 15:04 Темная Чухонскаядевушка негативный отзыв от неизвестного невидимого лица - не считается отзывом как таковым 🙂
Темная Чухонскаядевушка
11.02.18 15:19 якщо не вважається, то чого ж ви тоді взагалі відреагували? і все ж, що ж таки там з цією Катериною за посиланням - чи то сайт салону містить застарілу інформацію, яка не відповідає дійсності, чи то ви раптом, звісно ж, суто випадково, помилились, стверджуючи, що "Катя у нас не работает" ? до слова - можете не утруджуватись, видаляючи коментарі - скріншоти вже зроблено.
Виктория Белецкая
11.02.18 15:25 Темная Чухонскаядевушка та собственно никто ничего не удалит, у вас паранойя. А личико-то показали б, если вы реальный клиент, то разобрались бы с руководством. Если бы ваша ситуация подтвердилась, то была б компенсация. А так...неизвестный профиль поплевался ядом - не считается.
Отреагировала, да. Потому что мне этот салон нравится и Катя отличный специалист, хоть недавно и перешла работать в другое место.
Вашу историю считаю выдумкой, фарсом и провокацией конкурентов.
Темная Чухонскаядевушка
11.02.18 15:52 Лишімо хамство вашою прерогативою. До справи: то ви – керівниця чи власниця салону, що гарантуєте компенсації? Якщо ви лише «вдячний клієнт», то на яких підставах тоді розписуєтесь за керівництво і заводите мову про компенсації?
Виктория Белецкая
11.02.18 15:55 Темная Чухонскаядевушка уважаемая пустота 🙂 в общем, не убедили 🙂
Темная Чухонскаядевушка
11.02.18 16:11 все зрозуміло: в показаннях щодо Катерини заплутались, як зайшлося про коменсації та дотичність до салону - одразу в кущі. загалом жодної відповіді по суті... головне, не забувайте ставити побільше смайліків - вони чудово підкреслюють беззмістовність ваших дописів.
Виктория Белецкая
11.02.18 16:25 Темная Чухонскаядевушка невозможно что-либо компенсировать, если одна из сторон спорной ситуации не существует. Научитесь конкурировать с помощью качества предоставляемых услуг, а не с помощью фэйковых негативных отзывов с фэйковых пустых профилей.
Нічого поганого не можу сказати про сам салон, все на дуже пристойному рівні. Спочатку, я була такої ж ї думки, й про майстра ногтьового сервісу - Катерину Гапон. Я бачила її по каналу СТБ, тому вирішила, звернутися саме до неї, з приводу манікюру. Але перше на що я звернула увагу, що майстер має, дуже довгі нігті, см. 5 не менше,і не одягає одноразові перчатки. А з іншого боку, як їх можна вдягнути, маючи такі довжелезні нігті?.. Звичайно, в процесі роботи, вона ними, до мене торкалася, навіть одного разу вколола. Зробивши манікюр, наступного дня, в мене почали припухати пальці, біля нігтів Я, спочатку, не звернула на це увагу, але до вечора і наступного дня припухлість з'явилася сильніше, також почався зуд, навіть трохи підвищилась температура.. Пов'язую, цю неприємність зі мною - саме з манікюром.
Виктория Белецкая
21.01.18 15:11 Кто заказал?
Салон просто прелесть! Позитивная атмосфера и лайтовые шутки дают заряд настроения на весь день, если попали на запись вечером, то на всю ночь � мастер ногтевой сервиса Катюша очень классная, всем советую...делает всё очень аккуратно и большой бонус с ней всегда приятно и весело поболтать �