О компании Velogo
Вопросы
Чтобы оставлять отзывы на акцию, вам нужно авторизоваться или зарегестрироваться
alex66573b4
02.11.21 Оперативно работают,вежливый персонал.Соотношение цены и качества в норме.Я доволен.Спасибо вам большое.
Дмитрий
16.08.21 1
отзыв
Адрес: Киев, Кирилловская улица, 160кБ - ближайшая станция метро Почайна
Отличный, просторный магазин (по ул. Кирилловская, 160/20), есть где прокатиться на понравившемся велосипеде, и понять какой тебе подходит. Отдельная благодарность продавцам-консультантам Сергею и Богдану. Подсказали, рассказали - все лаконично и тактично!
Максим
27.05.21 1
отзыв
Адрес: Киев, Кирилловская улица, 160кБ - ближайшая станция метро Почайна
Заказывал звонок на руль, по факту мне он просто не подошел! Я запросил возврат, на что менеджер магазина попросил подождать и сказал что со мной свяжутся для уточнения деталей! Уже прошло больше 10 дней! Никто не собирается делать возврат...
Андрей
03.04.21 3
отзыва
Адрес: Киев, Кирилловская улица, 160кБ - ближайшая станция метро Почайна
Из 5 заказов в 2 заказах не было необходимого товара. А именно Заказ #16090 и Заказ #17192. По последнему звонили один раз, был занят на работе, сбросил. При заказе пришла смс, все ок, отправим. ждите смс с накладной. на 3ий день тишины выхожу на магазин. узнаю что да как, говорят-вам не смогли дозвониться. у нас пересорт. Про электронную почту указанную в заказе и мессенджеры менеджеры видимо не знают. Больше покупать в этом магазине ничего не собираюсь.
Андрей
05.04.21 17:25 Менеджеры прочитали отзыв, связались со мной по телефону. вину признали. Предложили более качественный товар взамен заказанного. Отправили быстро, в оговоренные сроки. Приятно удивлен вниманием к клиентам.
Андрей
05.04.21 17:25 Менеджеры прочитали отзыв, связались со мной по телефону. вину признали. Предложили более качественный товар взамен заказанного. Отправили быстро, в оговоренные сроки. Приятно удивлен вниманием к клиентам.
Олександр
19.10.20 1
отзыв
4 фото
Адрес: Киев, Кирилловская улица, 160кБ - ближайшая станция метро Почайна
Хочу звернути увагу всіх хто думає придбати велоспед в магазині Velogo, взагалі на роботу диллерів і гарантійного сервісу Cannondale в Україні.
Я купив велосипед Cannondale Topstone Sora 2020 цого літа в магазині Velogo, що знаходиться на Оболонській набережній 7, корпус 1. Перший негативний момент під час купівлі - мені дали інструкцію і гарантійну книжку до велосипеда Merida, а не Cannondale aргументувавши це тим що на канондейл книжки закінчились (не ясно як могло закінчитись те, що входить в комплектацію нового велосипеду)
14 вересня після поїздки з роботи додому я виявив дефект на верхній трубі рами. Наголошую на тому, що правил експлуатації велосипеда я не порушував, аварій та падінь не було. Заповнивши гарантійну форму на сайті velogo.com.ua (гарантійна заявка №00020092020), я отримав відповідь: "Добрый день. Данный случай не может быть классифицирован как производственный брак. По данной заявке вынуждены отказать".
Після цього я привіз велосипед в магазин, щоб дізнатись про подальші дії в звязку з моєю проблемою. Мені відразу сказали що вони нічого не вирішують, тому звертайтесь до велопланети або в Харків де знаходиться дистрибьютор велосипедів Cannondale в Україні. Це був другий негативний момент в роботі з Velogo, як диллером велосипедів Cannondale, так як продавці сходу відмовилися допомогти у вирішення моєї проблеми.
Після мого прохання все таки оглянути велосипед, продавці затвердили, що слідів удару, пошкодження лакофарбувального покриття відсутні. Вони відзняли на телефон місце деформації та повторно відправили гарнтійну заявку №0002102020.
Ось відповідь дослівна:
"Уважаемый Клиент, техническим отделом компании Байкспорт было
рассмотрено обращение по велосипеду Cannondale Topstone Sora 2020, с
указанием на состояние верхней трубы рамы, имеющим признаки деформации.
Детально изучив всю предоставленную информацию, фото и видео
материалы по заявке, определено, что: описанная проблема не является
производственным браком и не может рассматриваться в разрезе гарантийного обеспечения. Деформация верхней трубы рамы очевидно была получена в процессе эксплуатации велосипеда клиентом, и оценивается как следствие внешнего чрезмерного воздействия на изделие."
Як вони це визначили, користуючись яким алгоритмом, та як саме, в наслідок чого сталась деформація труби - відкрите питання. На мій погляд це просто халатне відношення до клієнтів і небажання розглядати гарантійний випадок, так як неодноразово було наголошено про те що правила експлуатації не порущувались.
Так як я не міг отримати гарантійний сервіс через халатне відношення працівників, що розглядають гарантійні звернення, а також відсутність підтримки з боку продавця (магазин Velogo), я вирішив написати заяву на розірвання договору купівлі та повернення товару з дефектом.
На мою заяву прийшла відповідь від директора магазину Тіткова Владислава Євгеновича, що так як я не надав висновок експертизи що деффект являється наслідком виробничого браку, мою заяву вони відхиляють.
Цим самим керівництво магазину показало свою некомпетентність, незнання Закону України "Про захист справ споживачів", а саме пункт
14, ст.8 "Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника." Тобто продавець має ініціювати експертизу (на яку я дав свою згоду в заяві на повернення товару) яка б дала відподь з якої причини виник дефект, а не я як покупець маю доводити що це дефект виробництва.
Ця історія створила дуже неприємне враження про гарантійний сервіс Cannondale та легендарну довічну гарантію на раму. Обслуговування клієнтів магазином Velogo - на нулі. Так що двічі подумайте перед купівлею велосипеда саме в цього магазину



