Ваш городТрускавец?
Изменить

Отзывы - Авиакомпания Wizz Air

23 отзыва

Отзывы

Чтобы оставлять отзывы к акции вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться

15.09.21
Гость
Уже не впервые не нельзя пройти онлайн регистрацию: не через сайт, не в приложении; не через E-Mail, не через код подтверждения. НИКАК! У них, может, политика такая: мы вам блокируем...
27.09.20
Алексей
Прошло 4 месяца, ждал положенных 60 дней, и вот последние 2 месяца, то просьбы нужно подождать еще 30, 14, на этой недели, то говорят вам уже все вернули, спрашивайте банк,...
17.07.20
Людмила Мишина
мы пользовались услугами WizzAir до марта 2020, и были вполне довольны, ценой, качеством, вариантами перелетов. купили Wizz Club и планировали и дальше пользоваться услугами. далее пришла пандемия, и у...
10.02.20
Валерий
Летели с Киева в Берлин. Компания берет плату за багаж 118*118*80 (хотя это не мыслимо, какого размера это должен быть...читать отзыв
11.09.19
Василь
Ми заздалегідь (16 червня 2019 р) придбали квитки авіакомпанії Wizz Air на рейс з аеропорту Жуляни до Франкфурту (6 вересня 2019р.). Потім виліт нашого рейсу було перенесено до Бориспіль. На сайті підтвердити нашу згоду було не можливо(з технічних причин, або спеціально, так як додзвонитися до вашого колцентру я так і не зміг витративши всі кошти на рахунку). При спробі реєстрації було написано, що вона почнеться за два дні. При настанні цього терміну зареєструватися так і не вдалося, на сайті було вказано, що онлайн реєстрація неможлива і є інформація, що в такому разі реєстрація в аеропорту має бути безкоштовна, так як це відбулося по вині вашої компанії. Але при прибутті в аеропорт ми заплатили за реєстрацію 3860 грн і нам видали лише два з чотирьох посадкових талонів, а два стендбай. Це все схоже на АФЕРУ з боку вашої компанії. До часу посадку ми дуже перенервували, так як ми летіли сім’єю з двома маленькими дітьми. І діти отримали нервовий стрес, так як це наша перша подорож літаком!!! А при покупці квитків ми заплатили 380 грн за місця поруч так як одній дитині 2 роки. Нам видали місця 19f, 19d,21a,21e в цьому випадку дитина сиділа не поруч одного з батьків, що мабуть можливо лише у вас. На нашу скаргу нам дали відповідь, що нам не повернуть кошти за реєстрацію і тобто ми дурні і самі відмовились від безкоштовної онлайн реєстрації, яка була неможлива. Влітаку попросили дітям безкоштовну питну воду, стюардеса сказала , що тільки в туалеті або купити за 2,50 євро 0,5 л. Дякуючи іншим людям побачив, що питна вода є.
11.09.19
Василь
Ми заздалегідь (16 червня 2019 р) придбали квитки авіакомпанії Wizz Air на рейс з аеропорту Жуляни до Франкфурту (6 вересня 2019р.). Потім виліт нашого рейсу було перенесено до Бориспіль. На сайті підтвердити нашу згоду було не можливо(з технічних причин, або спеціально, так як додзвонитися до вашого колцентру я так і не зміг витративши всі кошти на рахунку). При спробі реєстрації було написано, що вона почнеться за два дні. При настанні цього терміну зареєструватися так і не вдалося, на сайті було вказано, що онлайн реєстрація неможлива і є інформація, що в такому разі реєстрація в аеропорту має бути безкоштовна, так як це відбулося по вині вашої компанії. Але при прибутті в аеропорт ми заплатили за реєстрацію 3860 грн і нам видали лише два з чотирьох посадкових талонів, а два стендбай. Це все схоже на АФЕРУ з боку вашої компанії. До часу посадку ми дуже перенервували, так як ми летіли сім’єю з двома маленькими дітьми. І діти отримали нервовий стрес, так як це наша перша подорож літаком!!! А при покупці квитків ми заплатили 380 грн за місця поруч так як одній дитині 2 роки. Нам видали місця 19f, 19d,21a,21e в цьому випадку дитина сиділа не поруч одного з батьків, що мабуть можливо лише у вас. На нашу скаргу нам дали відповідь, що нам не повернуть кошти за реєстрацію і тобто ми дурні і самі відмовились від безкоштовної онлайн реєстрації, яка була неможлива.
10.09.19
Гость
Компанія проводить реєстрацію на рейс в аеропорту за дуже короткий проміжок часу, що призводить до того, що людей пачками не допускають до вильоту. Лайфхак: в аеропорту, коли ви бачите, що реєстрація на ваш рейс ще не почалася, але співробітники компанії вже є на с воїх місцях - одразу займайте місце! Скоріше за все, що разом з вами реєстрацію будуть проводити на ще декілька рейсів цієї ж компанії, коли ви не встигнете пройти перевірку речей та паспортний контроль, то компанія скаже, що це ваші особисті проблеми. Летіли з Ларнаки в Київ: нічого про затримання рейсу не казали; інформацію про рейс ніде отримати не можна; сіли, вийшли на злітну смугу та повернулися назад до аеропорту. Чому? Лоукост проводить свої рейси, як маршрутне таксі! тільки висадили одних - одразу посадили інших та полетіли. Тому в нашому випадку були перегріті гальма, які не встигли охолонути! так собі в плані безпеки, правда?! годину чекали сидячи поки вони охолонуть та питали стюардес, що це взагалі означає та коли зможемо (якщо зможемо) летіти? Персонал не кваліфікований. Молоді хлопці та дівчата по 18 років з переляканими очима! Їх сховали від людей та впустили старшого стюарда, щоб той всіх заспокоював! Через годину нам об'явили, що потрібна дозаправка, нікого не висадили і сказали, що в разі пожежі треба лишати речі та вибиратися?!!!! це взагалі відповідає хоч якимось правилам безпеки?!!Ще рез 45 хв ми таки вилетіли. За період очікування і затримки рейсу (люди з дітьми сиділи закриті) ніхто навіть води не запропонував. Так як всі запам'ятали проблему з гальмами, то посадку в Києві чекали з острахом! Що ви думаєте нам оголосили, коли ми наближалися до Борисполя?) Температуру за бортом?) Ні! Нам сказали, щоб всі трималися та в разі аварійної посадки ніхто не бере свої речі, а проводить евакуацію!Нащо ви перевозите людей за гроші, якщо не відповідаєте за справність літака?!! Більше цією авіакомпанією не летітиму, бо собі ж дорожче!
13.07.19
Антон Петрович
Благодаря таким компаниям как Wizz Air Ukraine появился шанс увидеть мир за адекватные деньги. Да согласен сервис хромает, но и цены соответственные. А благодаря микрокредитованию от Help-Hub (https://help-hub.site/) совершенно любой человек может воспользоваться услугами этого лоукоста и путешествовать по миру очень бюджетно.
13.07.19
ara
уроды редкостные, особенно сегодня,13.07.2019,люди мучаются, рейсы поотменяли , везде очереди, компенсации никакой, не все же с киева
13.07.19
Гость
На 6 августа 2019 была бронь на вылет в Бремен из Киева Жуляны. Сегодня 13 июля, решив по своей инициативе проверить бронь, видим, что рейс отменен, подсадив на рейс в Ганновер. Письма об изменении НЕ было. Сейчас возникла проблема с перерегистрацией мест на новом рейсе. Телефон НЕ отвечает. Кто сталкивался с подобной проблемой?
03.04.19
Саня
норм. частенько летаем не дорого. проще стало ездить как лоукосты зашли. Раньше без 500$ никуда не улетишь
19.12.18
Гость
Сегодня летела в Вену. Онлайн регистрация не работала, а регистрация в аэропорту стоит 1250 грн. И вариантов нет. Сам билет обошелся в 2000 грн (теперь надо брать priority, т.к. бесплатно провезти можно только дамскую сумочку, а лучше кошелек) и плюс 1250 за регистрацию. Итого 100 евро. Рейс задержали на 6 часов. В качестве компенсации неудобств предложили написать жалобу. Нет слов. За 100 евро получила проблемы с партнерами, испорченные нервы и 6 часов потерянной жизни в зоне вылета
Совершите вторую покупку со скидкой 12%*
промокод:Скопировать
Промокод истекает через
030000
*действует при минимальном заказе на 300 грн

Хотите перейти к мобильной версии?

Остаться тутДа, перейти